niedziela, 12 stycznia 2014

Druga pancerna - A második pancerny zászló

 
Druga moja chorągiew pancernych. Powstawała bardzo długo, pewnie ponad 8 miesięcy, a to dlatego, bo na Węgrzech potrzebowałem kilku różnych podjazdów i jej nie kończyłem. Cały czas mam jednak w planach wystawienie dywizji RON, słabej bo słabej, ale zawsze dywizji. Na pierwszych fotkach panowie Skrzetuski oraz Podbipięta. A második pancerny zászlóm kész is lett. Majdnem 8 hónapot festettem. Más portyákat festettem. Az első képeken Skrzetuski és Longinus Podbipieta urak. A lengyel hadosztályhoz kell még fejlesztenem a lengyeleket.
 
 
 
 
 






5 komentarzy:

  1. Beautiful, a festival of colors!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny pomysł z Podbipiętą :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zerwikaptur pierwsza klasa.
    Pewnie wielu już pohańców o głowę skrócił ;-)
    Jakoś tak poza tym dziwnie znajomo mi wygląda ta figurka...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie to Twoja robota. Kilka figurek to petyhorcy, ktorym dalem bron z zestawow 1:72 i tak sie narodzil pomysl z Podbipieta. Sztandar tez nie firmowy, a z bloga Vlada, ktory kiedys zlinkowal
      Kadrinazi. Pozdrawiam

      Usuń