wtorek, 8 października 2013

Pożegnanie z Węgrami - Búcsú Magyarországtól


Po sześciu latach pobytu i pracy na Węgrzech nadeszła pora wrócić do Polski. Udało mi się zaszczepić OiM wśród kilku graczy, którzy mam nadzieję będą dalej czerpali przyjemność z obcowania ze światem XVII-wiecznych wojen. Będzie mi brakować szczególnie Béli i Attili, z którymi grałem i spotykałem się najdłużej i najczęściej. Serdecznie ich pozdrawiam. Etelt hosszú hat év és máris vissza kellett jönnem haza. Budapesten hagytam két új jó barátom, Bélát és Attilát, akik a játék szempontból a trónörökösök. Remélem tovább találnak az örömet a játékban és remélem hogy T-V kör egyre nagyobb lesz. Köszönöm szépen nektek.


Blog będzie nadal żył i nadal w formie dwujęzycznej. Na pamiątkę wstawiam dwa zdjęcia - nocny Most Łańcuchowy i późnowiosenny krajobraz Nógrád - najbiedniejsze ale dla mnie najładniejsze węgierskie województwo. A blogom élni fog tovább, és természetesen tört magyarsággal írt magyar részt nem hagyom el.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz